سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دسته گل رز قرمز

خرید دسته گل رز قرمز

 

راهنمای خرید گل

قبل از خرید گل حتما به نکات زیر توجه کنید :

 

 

 

گل باید تازه و قبراق باشد تا مدت زمان ماندگاری آن بالا رود. (عواملی چون دما، نور خورشید و رطوبت بر عمر گل تاثیر گذار است.)

 

 

 

گل ها را با توجه به فصل سال انتخاب کنید. هر گل با توجه به فصل؛ با قیمت مناسب تری می توانید تهیه کنید. (گل ها در فصل خودشان سازگاری و ماندگاری بهتری دارند)

 

 

 

در هنگام خرید می توانید بر اساس سلیقه رنگ گل ها را انتخاب کنید یا از ترکیب چندین گل در دسته گل، سبد گل و جعبه گل استفاده نمایید. (افراد با سلیقه و خوش ذوق می توانند سفارش گل را با تم رنگی مهمانی ست کنند)

 

 

 

قبل از خرید گل رز جاودان حتما با کارشناس مجموعه تماس بگیرید و شرایط نگهداری گل رز جاودان را بپرسید، توجه کنید که رز جاودان باید کمتر از دو ماه از موم شدن(جاودان شدن) به دست شما برسد، چرا که هر چقدر گل در انبار گل فروشی بماند از عمر آنها کاسته خواهد شد.

 

 

 

در هنگام سفارش گل رز به نوع رز توجه کنید که دو نوع می باشد گل رز هلندی و گل رز ایرانی. رز هلندی از کیفیت و ماندگاری بالاتری نسبت به رز ایرانی دارد و همچنین قیمت این گل نسب به رز ایرانی بالاتر است. برای خرید گل رز به وبسایت گندم وی ای پی مراجعه کنید .

 

 

 

خرید جعبه گل لاکچری

یک هدیه خاص و عالی برای عزیزان شما. زیبایی و خاص بودن این جعبه ها عزیزان شما را شگفت زده خواهد کرد. جعبه گل ها به صورت حرفه ای و مدرن بسته بندی و ارسال می شود. گل های که در جعبه گل لاکچری قرار می گیرد طبیعی و تازه می باشد. می توانید در هنگام سفارش متن مورد علاقه خود را وارد نمایید تا در جعبه قرار دهیم.خرید گل رز بی شک یکی از بهترین انتخاب ها است.

 

منبع خبر : https://vip-flower.tebyan.net/newindex.aspx