سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های جالب شرکت های تبلیغاتی

ویژگی های جالب شرکت های تبلیغاتی

کار خیاط جمع آوری مواد اولیه ، پیدا کردن موضوعات مطابق ، برش پارچه به شکل دلخواه است ، در نهایت پارچه را برش زده و آن را به مشتری تحویل می دهد. "

 

 

 

شرکت تبلیغاتی هم دقیقاً مثل خیاط است. تبلیغات را ایجاد می کند ، برنامه ریزی می کند که چگونه ، کی و کجا باید تحویل داده شود و آن را به مشتری تحویل میدهد. آژانسهای تبلیغاتی بیشتر وابسته به هیچ سازمانی نیستند

 

 

 

این آژانس ها تمام تلاش خود را برای فروش محصول مشتریان انجام می دهند. آنها گروهی از افراد متخصص در زمینه های خاص خود دارند ، از این رو به شرکت ها یا سازمان ها کمک می کنند تا به روشی آسان و ساده به مشتری هدف خود برسند.

 

 

 

اولین آژانس تبلیغاتی ویلیام تیلور در سال 1786 بود و پس از آن جیمز "جام" وایت در 1800 در لندن و رینل و پسر در 1812.

 

 

 

آژانس تبلیغاتی همه جوانب تبلیغات مشتری را ایجاد می کند ، برنامه ریزی می کند و مدیریت می کند. شرکت های تبلیغاتی می توانند در زمینه هایی مانند تبلیغات تعاملی تخصص داشته باشند ، یا می توانند یک آژانس کاملاً خدماتی باشند که مواد تبلیغاتی مانند وب سایت ، تبلیغات آنلاین و اجتماعی ، بروشور ،  طراحی کاتالوگ ،  تبلیغات چاپی ، تبلیغات تیزهای  تلویزیونی و تبلیغات ایمیلی ایجاد کنند. .

 

 

 

انواع مشاغل شرکت تبلیغاتی

 

کارمندان معمولی که در یک شرکت تبلیغاتی یافت می شوند شامل رئیس شرکت ، مدیر خلاق ، مدیران حساب ، نویسندگان نسخه برداری ، طراحان گرافیک و مدیر رسانه است.

 

 

 

برخی از شرکت ها همچنین با نویسندگان مستقل و یا طراحان گرافیک مستقل کار می کنند که معمولاً در محل کار نمی کنند. بیشتر اوقات ، شرکت های تبلیغاتی کوچکتر بر اساس پروژه های مشتری رشد می کنند و کاهش می یابند ، پیمانکاران را به صورت ساعتی ، روزانه یا پروژه  به پروژه استخدام می کنند.

 

 

 

طرفین شغل

 

این یک کار معمولی از نه تا پنج ساعت  نیست و از بیشتر کارمندان خواسته می شود هر از گاهی ساعت های طولانی و آخر هفته را کار کنند.

 

 

 

این یک محیط استرس زا است و اخراج ها متداول است. به طور معمول ، اگر مشتری حساب کاربری را از آژانس بیرون بکشد ، اخراج ها به دنبال خواهد آمد. مشتری می تواند بسیار خواستار باشد و از کارکنان خواسته می شود همه کارها را رها کنند تا روی یک پروژه فوری کار کنند.

 

 

 

مزایای شغل

 

این یک محیط خلاقانه است که سرگرم کننده را با برخی از فرصت های عالی برای سفر ، به طور بالقوه با افراد مشهور ملاقات می کند 

منبع خبر :  https://gandom-tarh.tebyan.net/newindex.aspx