سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوشبوترین عطرهای ارزان قیمت

وقتی صحبت از عطرها می شود، به نظر می رسد نیروهای دموکراتیک در کار هستند: چیز خوبی در هر قیمتی وجود دارد. هوشمندی در یافتن آن در میان تعصبات علیه «ارزان» (تفاوتی بین بوی ارزان و قیمت پایین وجود دارد، آنها لزوما قابل تعویض نیستند) و در برابر «بازار انبوه» است. ناگفته نماند احساس امنیت در سلیقه خود در مقابل دیگران و پیش فرض های خود در هنگام فاش کردن لباسی که می پوشید.

به هر حال، تقریباً همه در صنعت از یک پالت مواد معطر و همان نویسندگان عطر (عطرسازانی که برای شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند) استفاده می‌کنند، بنابراین تفاوت واقعی فقط در مفهوم واقعی نهفته است، شرکت‌های مستقل یا شرکت‌هایی که از تمام مواد طبیعی استفاده می‌کنند (نه جناس در نظر گرفته شده است) هزینه بالایی برای مواد خام دریافت می کند.

پس بیایید روی هوشمندی ها تمرکز کنیم: باارزش ترین عطرهای ارزان قیمت موجود در بازار کدامند که از گذاشتن آنها خجالت نکشید؟ برای مقاصد ما، هیچ چیز در خرده فروشی های معمولی در این لیست هیجانی خوشبو و ارزان قیمتی بیش از 20 یورو ندارد.

 

Yardley Iris

 

اگر در تمام این سال‌ها روی هرمس هیریس سرمایه‌گذاری کرده‌اید، بدوید، راه نروید تا این عطر زنبق را امتحان کنید که توسط برند سنتی بریتانیایی یاردلی ارائه شده است. عنبیه در خط ظاهری جدید خود از گل‌های تک‌فراز (از جمله زنبق دره در میان آن‌ها)، تلاش شجاعانه‌ای برای ارائه ارکستراسیونی بیش از شایسته از آن گوشت مالیخولیایی، بخشی حس‌آمیز، بخشی غم‌انگیز و تندرو متالیک است که همه عطرهای خوب عنبیه طراحی می‌کنند. برای قیمت، بسیار چشمگیر!

 

This contains an image of:

 

Yves Rocher Pur Desir de Gardenia

احتمالاً واقع‌گرایانه‌ترین گاردنیا در حال جوانه زدن (با مجموعه خصوصی Tuberose Gardenia از Lauder) با کسری از قیمت. گاردنیاها به هر حال تفریح هستند، بنابراین قیمت پایین فقط ثابت می‌کند که چگونه شیمی تحلیلی می‌تواند به رویای مرطوب یک عطرساز خدمت کند. Pure Desir de Gardenia که از طریق جادوی جاسمولاکتون ها ارائه شده است، عطری شگفت انگیز و جادویی است. ظاهراً در بازار رفت و آمد می کند، پس وقتی آن را دیدید آن را بگیرید.

This contains an image of:

 

Lily Prune Patchouli Chic

خط Lily Prune (زیرمجموعه ای از خانه Ulrik de Varens) با کسی ساخته شده است که می داند دقیقاً چه دکمه هایی را فشار دهد: یک مشک نشاسته ای عالی، یک وانیل غلاف مانند افسانه، یک چوب چوبی قابل قبول که خیلی مصنوعی نیست، و بله، یک پاتچولی پوشیدنی عالی. پاتچولی شیک در واقع یک رایحه نعناع هندی شیک است که ظرافت های پودری و شیرینی ملایم وانیل را در هم می آمیزد تا سایه های عجیب و غریب تر بوته شرقی را در بر بگیرد.

 

Sarah Jessica Parker Lovely

در دریایی از Narciso Rodriguez For Her بوی مشابه، امتحان شده اما بدون سیگار برای بیشتر، این عطر مشهور در دسته مشک چوبی گلی تنها رقیب واقعاً ارزش سرمایه گذاری است. و قرار نیست بانک را خراب کند. دوست‌داشتنی اثر سارا جسیکا پارکر با چهره‌ای خندان می‌درخشد، زیبا، سبک، اما قطعاً در نقطه‌ای بین کمی کثیف و تمیز دوش. «یادداشت‌های» رسمی درباره اسطوخودوس و اپلتینی را فراموش کنید که به شخصیت کری در Sex & The City اشاره می‌کرد (که باعث شد ستاره‌اش جلوی این عطر را بگیرد)، این مشک شیرینی است که با آکورد گلی سفید پوشیده شده است. به قول آقای بیگ بسیار دوست داشتنی لعنتی!

Tabac by Maurer &Wirtz

Tabac کلاسیک از سال 1955 یک فوگر معطر مرجع برای کسانی است که از انتخاب های عطر "من هم" "چک مگنت" خود ارتقا یافته اند. ترجیحاً در غلظت ادکلن (که به اندازه ادو تویلت قوی است)، این یک رایحه خوب آرایشگاهی است، ترکیبی از طلق قدیمی و اسطوخودوس روز لباسشویی، تمیز با بوی تنباکوی خزه.

نت های ابتدایی آلدئید، اسطوخودوس، نرولی، ترنج و لیمو هستند. نت های میانی میخک، چوب صندل، ریشه زنبق، یاس، رز و سوزن درخت کاج هستند. نت های پایه عبارتند از دانه تونکا، عنبر، مشک، وانیل، خزه بلوط و تنباکو.

 

This contains an image of:

 

 

Lidl Suddenly Lady Glamour

یک انتخاب بسیار ساده، که از یک مارک سوپرمارکت آلمانی با قیمتی بسیار پایین می آید، اما آن را در کنار کوکو مادمازل استشمام کنید و ممکن است تشخیص اینکه کدام رایحه بهتر است سخت باشد. من نمی‌دانم این در مورد Chanel چه می‌گوید، اما این خبر خوبی برای جیب کسانی است که بودجه بسیار کمی دارند و به فریبکاری اهمیت نمی‌دهند.

 

Zara Black Eau de Toilette

از سوی دیگر، زارا، با وجود قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه برای مدهای خیابانی که به خوبی طراحی‌های پرت‌آپورتر به نظر می‌رسند، وقتی صحبت از جذاب‌کردن محصولش به میان می‌آید، بی‌تفاوت نیست. اما قیمت عطرهای آنها هنوز بسیار خوب است، احتمالاً به این دلیل که آنها از اصل لباس پیروی می کنند (طرح های دلخواه با قیمت های مقرون به صرفه برای اروپایی های شیک). بوی زارا بلک مانند تلاشی بسیار معتبر برای آشتی دادن Flowerbomb با جنبه‌ای نرم‌تر، میوه‌ای گلگون و شیرین با زیره‌ای خوشمزه از پاتچولی و مشک است. عطرهای زارا را نباید دور زد.



برای مشاهده اسانس های دیگر به سایت سینا آروما مراجعه نمایید.