سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی عطر Thameen Royal Fanfare

چیزی که من استشمام می‌کنم:

فانفر با ترنج دعوت‌کننده و لیمویی با رایحه مشابه لیمو Pledge آغاز می‌شود که به سرعت محو شده و جای خود را به برخی گل‌های نرم و ملایم می‌دهد. فانفر از اولین اسپری به شما خوش‌آمد می‌گوید و من این واقعیت را دوست دارم که به راحتی قابل درک است. پس از مدت کوتاهی، به نظر می رسد نشانه هایی از گیاهان از زیر مرکبات و گل ها ظاهر می شود. اما باز هم به سرعت، عطر گیاهی جای خود را به یک نوار کره ای و خامه ای از عرعر می دهد که کاملاً غیرمنتظره است زیرا عرعر به طور معمول در رگه های تیزتر و خشک تر قرار می گیرد. اما رایحه کره ای به سرعت تمام می شود و یک خس خس خشک و دودی به عرعر ملحق می شود و به مرکز صحنه تبدیل می شود که عطر را به سمت مردانه تر شدن سوق می دهد. در اینجا، عطر، عرعر، خس خس و مشک وانیلی را برای ایجاد یک عطر بسیار زیبا و اغوا کننده که به راحتی دوست داشتنی است ترکیب می کند.

از وب سایت Thameen London:

یک اکسیر کلونی الهام گرفته از بازار گل کوونت گاردن که توسط پیگمالیون جرج برنارد شاو جاودانه شده است.

فانفر، ساخته عطرساز برونو جووانوویچ، یک فانتزی ملودیک با لمسی از جسارت است که روحیه زیبایی شناسی معاصر بریتانیا را نشان می دهد. با یک آکورد جذاب از گل های آبی و مرکبات آغاز می شود که به آرامی با تکامل ساختار تیره تر می شود و با آکورد ورموت جسورتر می شود. در نهایت، چوب های نجیب این عمق تاریک را به ساختار عطر می بخشند.

نت های بالایی: ترنج، لیمو، نرولی، آکورد بازار گل

نت های قلب: رزماری، ورموت، توت عرعر

نت های پایه: مشک، نعناع هندی، خس خس

به نظر من بوی آن شبیه چیست:

quintessential English pub…از روز تا شب.

سه کلمه که فانفر را توصیف می کنند:

           

خوشایند، جالب، زیبا


 

نتیجه‌گیری:

 

فانفر به عنوان یک اکسیر کلونی برچسب خورده است. باید بگویم که سنگین‌تر از یک کلن معمولی احساس می‌شود و این نکته مثبت است. چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد فانفر وجود دارد و من برای این عطر فوق العاده برای خودم سروصدا خواهم کرد.

 

رتبه‌بندی:

 

4.5 از 5 استخوان ممکن

 

نوع رایحه: مرکبات آروماتیک

طراح: برونو جووانوویچ

طبقه‌بندی: مردانه-زنانه، اما به سمت مردانه متمایل است

قیمت: 295 دلار برای 100 میلی لیتر اکسیر کلونی