سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرانترین موتور سیکلت جهان

 هر کسی ساخت یک موتورسیکلت سفارشی را آن هم بر اساس مدل  هارلی دیویدسون  را انجام نمیدهد. اما با طراحی این نسخه سفارشی  هزینه ای  حدود 2 میلیون دلار  برای مشتری آب خورده است یک کاری کمیاب و نادر در دنیای موتورسیکلت‌ ها  همین کار است. در ادامه شما را با گرانترین موتور سیکلت جهان آشنا میکنیم.

Image result for harley-softail-slim blue

 

قبل از هر چیزی باید بگیم که قیمت بالای این موتور سیکلت مربوط به الماس ها و طلای به کار رفته است و نه مشخصات فنی یا چیز دیگری این الماس و طلا برای تزئئین استفاده شده است. شرکت بندنربایک (Bündnerbike)  تولید کننده بزرگی در زمینه موتور سیکلت های سفارشی است.

 

 

 

به همین منظور موتورسیکلت مدل سافتِیل اسلیم S را برای این منظور انتخاب کرد و با همکاری مشترک برند جواهرآلات (بوخِرِر) مدلی با عنوان هارلی‌ دیویدسون بوخرر بلو ادیشن را تولید کرد.

 

دو کمپانی نزدیک به 2500 ساعت و یا چیزی بیشتر از 3 ماه را صرف ساخت این وسیله کرده‌اند که بیشتر این زمان مربوط به قرار دادن نزدیک به 360 الماس بر روی پوسته آن بوده است.

امّا بوخِرِر در ساخت این موتورسیکلت تنها از الماس استفاده نکرده، حتی پیچ‌هایی که قطعات را در کنار یکدیگر نگه داشته‌، با لایه‌ای از طلا پوشانده شده‌ است ضمن اینکه اگر دقت کنید، دو جعبه جواهرات را می‌بینید که در کنار باک موتورسیکلت تعبیه شده‌اند.

 

 

برای مشهده مطلب اصلی این مطلب همچنین عکسه ای بیشتر به لینک منبع مراجعه کنید : 

لینک منبع خبر : http://www.fanie.ir/harley-softail-slim/

منبع : http://www.fanie.ir/