سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صورتی دلنشین: My Way Nectar از جورجیو آرمانی

برند آرمانی بیوتی که زیرمجموعه ای از گروه لورآل است، عطر جدید My Way Nectar را در تعطیلات کریسمس به بازار عرضه کرد. این عطر با رایحه ای تازه و گلی، بهاری دل انگیز را نوید می دهد و هم اکنون در فروشگاه های خرده‌فروشی در دسترس است. طراحان برند بطری را به طور کامل به رنگ صورتی درآورده اند، به جز روبان تزئینی آبی رنگ مخصوص برند که دور گردن بطری بسته شده است. کشف نسخه جدید My Way یک غافلگیری دلپذیر بود. در ادامه توضیح خواهم داد که چه چیزی این عطر را نسبت به نسخه اصلی جذاب تر و با شکوه تر می کند.

 

My Way Nectar Giorgio Armani for women

 

My Way Eau de Parfum به همراه شانل گابریل، گوچی بلوم، ژیوانشی L"Interdit و پرادا پارادوکس، به گروه محبوب عطرهای گلی سفید شیرین با وانیل تعلق دارد. این عطرها به طور معمول دارای دسته گلی از گل یاس، شکوفه پرتقال، گاردنیا و یاسمن در هسته خود هستند که در یک حجاب ظریف پوشیده شده اند. آنها مانند یک تار عنکبوت بدون وزن، نت های اضافی مشک، عنبر، مرکبات و چوب را با هم می بافند. چرا این فلانکر به طور خاص "نکتار" نامگذاری شده است؟ این عطر دارای اثر "خیس" بسیار قابل توجهی است که یادآور گلهای سفید آبیاری شده توسط یک دوش استوایی است. یاس، یاسمن و شکوفه پرتقال پس از این "درمان اسپا" مانند یک عکس پولاروید که جان می گیرد، زنده و شدید می شوند.

My Way Nectar در مقایسه با نسخه اصلی، توجه ما را به نت میوه‌ای واقع‌گرایانه و جنبه‌های تند و کمی سبز ریواس جلب می‌کند، که به زیبایی با نت‌های گلی خامه‌ای ترکیب می‌شود. برخلاف عطر محبوب دیگری با نت گلابی، پرادا پارادوکس، My Way Nectar دارای رایحه ای تازه تر و حتی کمی آبکی است. برخلاف پرفروش پرادا، عطر جدید جورجیو آرمانی شیرینی شدید نوشابه خامه ای را ندارد. به نرمی باز می شود، مانند ابریشم خنک یا گلبرگ های رز تازه چیده شده جریان می یابد.

 

بازیگر نامزد امی، سیدنی سوئینی، چهره جدید عطر آرمانی بیوتی است.

ترکیب این عطر دارای ماهیت ملایم و ظریفی است که از طریق صدایی آرام اما با اعتماد به نفس بیان می شود. ماندگاری آن روی پوست متوسط است و 3-5 ساعت دوام می آورد، با سیلاژی که مطابق با استانداردهای عطرسازی مدرن است: نه غالب، اما به طور قابل توجهی قابل توجه است. روی یک کاغذ تست، این عطر از قبل سه روز ماندگاری داشته است، به طوری که به تدریج محو می شود و یک پژواک آرام پودری گلی به جا می گذارد.

My Way Nectar Giorgio Armani for women

My Way Nectar ممکن است مانند بسیاری از نسخه‌های مدرن جریان اصلی فاقد عمق باشد، اما این نسخه به طور قطع خوش‌ساخت است و مجموعه را با معانی جدید غنی می‌کند. سازندگان آن با موفقیت بافت مایع "نکتار" را به تصویر کشیده‌اند، که بیش از حد غلیظ و شیرین نیست، با رایحه شدید میوه‌ها و گل‌های سفید. قطرات شبنم بین گلبرگ ها گرده گل های شکوفه و شیرینی م عسل را جذب کرده اند.

   

My Way Nectar پتانسیل تبدیل شدن به یک عطر مورد علاقه مردم را دارد، با عطری که استشمام آن در میان جمعیت لذت بخش است. این عطر همه کاره روزمره به طور کامل با لباس های باله به رنگ عاج، آبی پاستلی و صورتی کم رنگ ست می شود. این عطر همراهی عالی برای روزهای بهاری آینده خواهد بود.